12 Temmuz 2013 Cuma

Vee 2013 Yılının En Moda Gözlükleri..

Gönderen Unknown zaman: 23:24
Değerli okuyucularım uzun zamandır yazamıyorum iş dolayısıyla kusuruma bakmayın ama artık geri döndüm tabiki:)......
vee sizleri 2013 yılının en trend gözlük modelleri ile buluşturmak istiyorum:)  

Vazgeçilmez bir aksesuar olan güneş gözlüklerinin 2013 yılında farklı tarzlarda kullanıldığını görüyoruz. İşte Tom Ford, Prada, Ray-Ban, Marc Jacobs, Gucci gibi markaların en yeni güneş gözlüğü modelleri...


Bunada ayrı bir bayılldım :)
Birbirinden şık ve göz alıcı gözlükler bunlarla sınırlı değil tabiki :)Bir çok marka bir çok gözlük modeli :) hepsi birbirinden harika değilmi arkadaşlar:) şahsen ben hepsini ayrı ayrı güzel buldum.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Çok Teşekkür Ederim...Bizi Takib Etmeye Devam Edin...Sevgiler

 

Elif İLe Beraber Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema