17 Temmuz 2013 Çarşamba

LCN Nail OİL (Tırnak Yağı)

Gönderen Unknown zaman: 12:27
VanilyaClup Mayıs ayı kutusunda tanıştığım tırnak yağı bir harika...Oje şeklinde tırnak eti ve tırnak kenarlarına uyguluyorum mükemmel bir kıvamla karşılaşıyorum...Sağlıklı ve bakımlı tırnaklara sahip olmak istiyorsanız  Denemediyseniz denemenizi şiddetle tavsiye ederim çokda hoş bir kokusu var ayrıca şunuda keşfettim tırnaklarıma uygulamaya başladıgımdan beri tırnaklarımda güçlenme var...Birazda sizlere bu ürünün  özelliklerinden bahsetmek istiyorum.. A,E,F vitaminleri ve proteinler içeren nemlendirici ve besleyici tırnak bakım yağı.Gerektiği her durumda tüm tırnak tiplerine uygulayabilirsiniz.Uygulama şekli ise çok basit oje gibi bir fırçası var tırnak eti ve tırnak kenarlarına masaj ile yediriyorsunuz başkada birşey yapmanıza gerek kalmıyor.....Vanilya clup dan rahatlıkla temin edebilirsiniz..Tüm LCN ürünleri vanilya mağazada yer alıyor unutmayın:)

Sevgiler....


1 yorum:

Esra dedi ki...

benim tırnaklarım çok ince ve hemen soyuluyor. sanırım böyle şeyleri denemem gerekiyor artık. e çok fazla oje sürünce de daha çabuk zarar görüyor sanırım :(

ojeleri seviyorsan bloguma beklerim :)
www.ojeler.blogspot.com
sevgiler

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Çok Teşekkür Ederim...Bizi Takib Etmeye Devam Edin...Sevgiler

 

Elif İLe Beraber Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema