20 Şubat 2013 Çarşamba

İlk Hediye Kampanyamızın Sonucu....

Gönderen Unknown zaman: 15:26
Evet Değerli Okuyucularım İlk Hediye Kampanyamızın Sonucunu Açıklıyorum Sizlere:)

Elbisemiz =>Merve Demir
Kalemli Rimel  =>Suzan Mutlu
Loreal Glam Shine Ruj Ve Loreal Kalem=>Şeyma Dinç
En Kısa Zamanda Bana Adres Bilgilerinizi Yollayınız Şayet Yollamazsanız Yerinize Seçim Yapılacaktır..
50. Ve 100. Arkadaşlarımda Kendini Biliyorlar Zaten Adresleri Alındı...

Sevgiler Dostlarım Beni Takip Etmeye Devam Edin...Daha Nice Kampanyalara:)

4 yorum:

Asya Spot dedi ki...

Kazananları tebrik ederim..Güle güle kullansınlar

www.ikincielspotesyaci.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Hediyeniz icin simdiden cok tesekkurler :)

Shimizu Zen dedi ki...

selamm
iade-i ziyarete geldim kii :)

Unknown dedi ki...

ay ben çok teşekkür ederim size :) çok mutlu oldum

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Çok Teşekkür Ederim...Bizi Takib Etmeye Devam Edin...Sevgiler

 

Elif İLe Beraber Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema